עסקים כהלכה

ebook יישום חוכמת התורה בעולם העסקים

By הרב שמואל ישעיהו

cover image of עסקים כהלכה

Sign up to save your library

With an OverDrive account, you can save your favorite libraries for at-a-glance information about availability. Find out more about OverDrive accounts.

   Not today
Libby_app_icon.svg

Find this title in Libby, the library reading app by OverDrive.

app-store-button-en.svg play-store-badge-en.svg
LibbyDevices.png

Search for a digital library with this title

Title found at these libraries:

Loading...

עסקים כהלכה מפגיש בין העולם העסקי והרוחני בנרטיב מרתק, כדי לענות על שאלות שמטרידות מעסיקים ועובדים. סיפורי המקרא שזורים בסיפורים עסקיים אמיתיים הממחישים מגוון רחב של נושאים. הקורא אינו זקוק לידע תנ"כי או עסקי מוקדם, ורבים מהנושאים רלוונטיים לסיטואציות מגוונות מהחיים.

הספר מורכב מארבעים ושמונה פרקים קצרים, שכל אחד מהם עוסק בנושא אחד. הנושאים מחולקים לשתי קטגוריות: מנהיגות, ויחסי עובד-מעביד. עם זאת, כל פרק עומד בפני עצמו והספר ניתן לקריאה בכל סדר שהוא. מטרת הספר היא לעזור לכל אחד בחברה לגדול, להצליח ולתרום לשגשוגה, תוך פיתוח אישיותו והשגת מלוא יכולתו האישית והעסקית.

"לאחר שנים של קריאת ספרים עסקיים, ספר זה בולט בייחודיותו. בעוד ששנות ניסיון יכולות לעזור להנחות אותנו, התשובות לשאלות – כיצד עלינו לנהל את עצמנו ולהצטיין כמנהיגים, מנהלים וכעובדים – מוצגות בספר זה בצורה מבריקה באמצעות הוראות מהתנ"ך".

דוד הורוביץ, בעל תואר ראשון במנהל עסקים, יזם ומרצה מן המניין בבית הספר למנהל עסקים על שם ג'ון מולסון, באוניברסיטת קונקורדיה.

עסקים כהלכה